Close
(0) פריטים
אין מוצרים בסל הקניות שלך
כל הקטגוריות
    Filters
    העדפות
    חיפוש

    משחקי קופסה וקלפים

    מיין לפי
    הצג בעמוד

    משחק מי תואם

    ₪ 12.90 ₪ 24.90
    מי תואם- משחק להיט! מבצע 50%

    שוקו תות

    ₪ 49.90
    כל שחקן בתורו צריך להניח קלף אחד בערימה המרכזית, ולהכריז על העצם המזוהה עם צבעו של הקלף (שאינו בהכרח העצם המופיע בו). חשוב גם לעקוב אחרי הקלפים הנערמים, כי כששני עצמים זהים נוחתים זה על זה, הראשון שמניח עליהם את ידו זוכה בערימה כולה. משחק מצחיק שאי אפשר להפסיק!

    לחטוף או לא

    ₪ 49.90
    חיות ירוקות, שני עצים, מכונית אדומה, איזו מהומה?! הקוביות מחליטות מה צריך לחטוף, וכמה קלפים ממתינים לחוטפים. שניים? שלושה? חמישה? או כולם? ודווקא כשאין מה לחטוף - נהיה הכי חם...

    קלאק קלאק

    ₪ 110.00

    טאקי

    ₪ 59.90

    חתחתול

    ₪ 49.90
    כי עכברים לא באים בחשבוןמשחק המשלב זכרון ומזל עם מעט חשבון והרבה כיף! נסו להיפטר מהעכברים ולשמור את החתולים כדי שסכום הקלפים שברשותכם יהיה נמוך ככל האפשר בסוף המשחק.

    סוויצ'

    ₪ 49.90
    משחק במהירות האור! הסתכלו בקלף החלון, אם השמש זורחת והחדר מואר וצבעוני מהרו ומצאו איזה צבע מופיע מספר פעמים הרב ביותר, האם יש יותר חפצים אדומים או צהובים? כשקלף החלון מראה לילה, החדר חשוך ומלא צללים ואין זכר לצבעים. אז מהרו למצוא את החפץ הנפוץ ביותר? האם יש יותר ספרים, או שאולי מכחולים? שימו לב! בין החפצים מסתתרים פנס, וילון או גלובוס. הם עושים סוויצ' והופכים את היום ללילה או את הלילה ליום!

    סט SET

    ₪ 69.90

    ג'ונגל ספיד

    ₪ 99.90
    משחק מהירות אבחנה וזריזות ידיים שכבש בסערה את חובבי המשחקים. במשחק "טוטם" מעץ ו-80 קלפים עליהם צורות שונות בצבעים שונים. משחק לבעלי מוח מחודד ורפלקסים מהירים כברק. אפשר להוסיף חבילת קלפי הרחבה או גרסת משחק ניידת על מחזיקי מפתחות!

    סלט יוני

    ₪ 49.90
    מתכון פשוט, משחק גדול! משחק קלפים, חשבון במטבח. יחסים מאחד ועד חמש מוחבאים בכיף בתוך מרכיבי הסלט. כל משתתף מנסה להיפטר מכל הקלפים שבידיו. בתורו הוא יכול להניח קלף אם אחד ממרכיבי הסלט על הקלף גבוה ממרכיב אחד לפחות בקלף האחרון שהונח על השולחן. פיתוח ישראלי!

    7 בום

    ₪ 49.90
    משחק קלפים דינאמי בו כל המשתתפים מנסים להפטר מקלפיהם בסדר עולה או יורד מ 1- ועד 10. הצלחתם-ניצחתם במשחק! אם נתקעתם-לא לדאוג, קלפי השביעיות יכולים לשנות את הכל, אך הזהרו מקלף ה"בום!" אסטרטגיה. ריכוז והרבה הנאה!

    הפרצופונים

    ₪ 49.90
    משחק קלפים עם אופי. הכירו את הפרצופונים! יצורים צבעוניים ומיוחדים שהגיעו לכבוש את ליבכם, אך עליכם ראשית להצליח וללכוד אותם. אספו קלפים ע"י התאמת שני קלפים זהים בכל קצה של השורה. נשמע פשוט, אך אל תתנו ליצורים החביבים להטעות אתכם, חלקם יעלמו לפני שיפגשו את הפרצופון הזהה להם! אספו מספר רב יותר של קלפים כדי לנצח במשחק ולהפוך לראש-הפרצופונים!

    בול 10

    ₪ 49.90
    משחק קלפים מאתגר בו השחקנים מתרגלים פעולות של חיבור וחיסור כדי לזכות בכמות הקלפים הגדולה ביותר. כל המשחק סובב סביב המספר 10, מי שקולע בול, יוצא גדול! מי שמפספס מסתכן בהפסד. משחק קליל ומשעשע בו המשתתף צריך להפעיל שיקול דעת ויכולת אסטרטגית על מנת לנצח. השתמשו בקלפים בחוכמה כדי לטמון ליריבים מלכודות ולסלול את דרככם לנצחון מוחץ!

    מיפלצת

    ₪ 49.90
    מסכנות המפלצות, הן בעצם ראש אחד גדול ועדיין הן הצליחו לשכוח איך קוראים להן! כדי לעזור להן כל מה שעליכם לעשות הוא להמציא להן שמות... ולזכור אותם! בערימת הקלפים מסתתרות 12 מפלצות, אם בתורכם מופיעה מפלצת חדשה המציאו לה שם – זה יכול להיות כל שם שעולה בראשכם! אבל אם מופיעה מפלצת שכבר נתנו לה שם? אז הגיע הזמן לאמץ את הזיכרון ולהזכר! כל המשתתפים מנסים להיות הראשונים לקרוא בשמה. רק שימו לב לא להתבלבל! המשתתף הראשון שקורא בקול את שמה של המפלצת מקבל את כל קלפי המפלצות הפתוחים. בסוף המשחק סופרים מי מהמשתתפים זכה במירב קלפים – המשתתף הזה מנצח במשחק!

    מירוץ הצבעים

    ₪ 49.90
    משחק צבעוני בקצב מסחרר. היפטרו ראשונים מכל הקלפים שבידכם - הורידו קלף בצבע הנכון או עם המילה הנכונה או גם וגם... משחק של כושר הבחנה ומהירות תגובה ל-2 שחקנים או יותר, מהנה וסוחף לכל המשפחה!

    מירוץ הצבעים קידס

    ₪ 49.90
    משחק צבעוני בקצב מסחרר. היפטרו מכל הקלפים שלכם על ידי הנחת קלף באותו צבע או אותה צורה. עכשיו אפשר ליהנות ממירוץ הצבעים גם עם הקטנטנים שבחבורה! מירוץ הצבעים קידס מותאם לכל גיל ואינו דורש קריאה – הנאה ממכרת מובטחת!

    שלוש ארבע מווו!

    ₪ 69.90
    קול מספר מנצח! משחק מהיר ומהנה של תפיסה חזותית שבו מתחרים מי ישמיע את הקול הנכון של החיה הנכונה, או יקרא בשם הפרי הנכון. צברתם הכי הרבה קלפים? ניצחתם!

    שרלוק

    ₪ 49.90
    משחק קלפים בלשי. מסדרים את קלפי הרמזים בעיגול ועם שרלוק הבלש חוקרים במסלול. אם תצליחו יותר רמזים לגלות תאספו קלפים ותצליחו לזכות! בלש מצטיין? חוקר מופלא? בואו נתחיל לשחק ונצא למסע!

    תחזיקו אצבעות

    ₪ 49.90
    מסדרת "פרצופים מצחיקים". הרכיבו רביעיות על ידי חיקוי מדוייק של תנועת האצבעות שעל הקלף, בלי מילים! כולל 11 תנועות ידיים שונות, מתאים לפיתוח מוטוריקה עדינה - מומלץ לעולים לכיתה א'.. משחק מצחיק שעושה מצב רוח טוב!

    תתחילו לארוז

    ₪ 119.00
    משחק ל 1-4 שחקנים שידליק אתכם לצאת לחופשה הבאה! צאו לחופשה ב - 30 יעדים חלומיים ברחבי העולם: הוואי, בורה בורה, איביזה... אבל קודם כל, וודאו שאתם מצליחים לסגור את המזוודה!

    לוגי

    ₪ 49.90
    מטרת המשחק היא להיפטר מהקלפים שביד על ידי השלמת מילים המתחילות באחת מהאותיות שבראש אחת משלוש ערמות המשחק. ככל שהמילה ארוכה יותר תפטרו מיותר קלפים. שימוש נכון בקלפי הפקודה בסופן של המילים מעניקים יתרון ומקדמים בדרך אל הניצחון.

    מרוץ הגבינה

    ₪ 49.90
    בעזרת הגבינה מפתה החתול את העכבר לצאת ממחבואו. וכשהעכבר בחוץ - מתחיל המרוץ. האם יצליח התעלול, או שמא יחמוק העכבר מציפורני החתול? משחק משעשע ופשוט המעניק גם לשחקן הצעיר סיכוי שווה לניצחון מול אחיו הגדולים.

    קוקו טאקי

    ₪ 49.90
    קוקו טאקי מבוסס על העקרונות של טאקי אבל לוקח את המשחק עמוק עוד יותר אל מחוזות הבידור וההומור. במשחק המשעשע הזה התחלפו המספרים בחיות ובעת הנחת קלף יש להשמיע את קולה של החיה. גם החוקים וקלפי הפקודה קצת שונים ומפתיעים ומבטיחים אינספור שעות של צחוק והנאה שאין להם גיל.

    רייס

    ₪ 59.90
    כל שחקן מנסה לצבור 1000 ק"מ באמצעות קלפי מרחק. תוך כדי המשחק עלולים יריביו להציב בפניו מחסומים ומכשולים ובטרם יוכל להמשיך בדרכו עליו להתמודד עם התקלה בעזרת קלף התיקון המתאים. המשחק משלב מזל ותכנון והוא מותח ומלא הפתעות ממש עד לקילומטר האחרון.

    פיקולו

    ₪ 69.90
    על הקלפים מופיעים ארבעה סוגי פירות בכמות מאחד עד חמישה. כל שחקן פותח את הקלף העליון בחפיסה שלו, ומניח אותו בערמה לפניו. כך ממשיכים עם כיוון השעון כך שעל השולחן נוצרות מספר ערמות קלפים כמספר המשתתפים. כולם עוקבים בדריכות אחרי הקלפים העליונים בערמות, וכשסכום אחד הפירות שעל השולחן הוא בדיוק חמש, כולם ממהרים לצלצל בפעמון. מי שצלצל ראשון, מנצח בסיבוב וזוכה בכל הקלפים שעל השולחן!

    פיקולו אקסטרים

    ₪ 69.90
    על חלק מהקלפים יש תערובת של פירות ועל חלקן חיות. כל שחקן מתחיל עם חפיסת קלפים ובתורו פותח קלף ומניח אותו בראש הערמה שלפניו. ממשיכים לפתוח קלפים על פי התור בכיוון השעון עד שבראש שתי ערמות כלשהן מופיעים שני קלפים זהים או עד שמופיעה חיה כלשהי שכל הפירות שלפניה "ערבים לחיכה" . ברגע זה ממהרים כולם לצלצל בפעמון והזריז ביותר זוכה בכל הקלפים הפתוחים. מי שמאבד את קלפיו יוצא מהמשחק. ריכוז ודריכות הם המפתח להצלחה כי לעולם אין לדעת מהיכן תגיע ההפתעה.

    פיקולינו

    ₪ 69.90
    משחק אבחנה וזריזות שמרתק ומשעשע בכל גיל. על הקלפים מופיעים ליצנים שמחים וליצנים עצובים. כל שחקן בתורו פותח קלף מהערמה האישית שלו ומניח אותו גלוי בראש הערמה שלפניו. כך ממשיכים השחקנים לפתוח קלפים על פי כיוון השעון עד שבראש שתי ערמות מופיע ליצן באותו הצבע ושניהם שמחים. ברגע הזה ממהרים כולם לצלצל בפעמון ומי שיצלצל ראשון יזכה בכל הקלפים שנפתחו על השולחן...

    תפוס תקלף

    ₪ 49.90
    משחק מהנה של מהירות, ריכוז ויכולת הבחנה. 1. הִפכו את הקלף העליון מהקופה והניחו אותו לצידה. 2. המשיכו לחשוף קלפים בזה אחר זה ונסו לזהות לפחות שני קלפים בעלי מאפיין זהה (צבע, מספר או חיה) בקטגוריה המופיעה בקופה ומשתנה בכל פעם שהופכים עוד קלף. 3. נסו לאסוף כמה שיותר קלפים כדי לנצח במשחק!

    אות וניקוד

    ₪ 69.90
    כרטיסי עזר ללימוד ושינון האותיות והניקוד באמצעות "גלגל הניקוד" , כרטיסי אותיות גדולים ואיכותיים עם גלגלת הניקוד שבתחתית כל כרטיס, חווייה , לימוד והנאה. עכשיו במהדורה מחודשת עם תוספת כרטיסי א.ה.ו.י. משחק להכרת לימוד ושינון האותיות גיל יעד: 6-9

    משחק זכרון מטוס על

    ₪ 49.90

    ארץ עיר

    ₪ 29.90

    אתגר התפוח

    ₪ 79.90

    משחק רגשות

    ₪ 49.90

    סבלנות

    ₪ 59.90

    עכברים מציצים

    ₪ 59.90

    אישלג

    ₪ 49.90

    דג על דג

    ₪ 99.90

    קטמינו

    ₪ 149.90

    משחק זכרון יהדות

    ₪ 59.90

    משחק זיכרון דגלים

    ₪ 49.90

    ערכה לאבא של שבת

    ₪ 119.90
    ערכה מיוחדת לאבא של שבת הכוללת: גביע, חלה וכו'

    צורות בכמויות

    ₪ 59.90

    המפתח לטירה

    ₪ 39.90

    לוטו ברכות

    ₪ 59.90

    לוטו הפכים

    ₪ 59.90

    לוטו עונות השנה

    ₪ 59.90

    משחק זכרון בעלי חיים

    ₪ 39.90

    שעשועי חותמות

    ₪ 29.90

    המורה למספרים

    ₪ 29.90

    זרוק תזבל

    ₪ 49.90

    אני והצל

    ₪ 29.90

    משוך בזחל

    ₪ 79.90

    מרוץ הקיפודים

    ₪ 69.90

    חתחתול סובב עולם

    ₪ 119.90

    בונים מילים

    ₪ 49.90

    חיות במשבצת

    ₪ 49.90

    משחקי קופסה וקלפים

    Filter by:

    Clear All
    Min: ₪ 1.00 Max: ₪ 150.00
    ₪1 ₪150